• 89 527 58 25
  • pte@pteolsztyn.edu.pl
  • Więcej informacji w zakładce KONTAKT
work-5382501_1920
Księgowość w małej firmie w oparciu o
Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów
work-5382501_1920
Księgowość w małej firmie w oparciu o
Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów
1

Planowany termin

marzec – kwiecień 2024 r.

2

Koszt szkolenia

890 zł brutto (płatność w 2 ratach)

Usługa zwolniona z VAT – uczestnik kursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia.

3

Liczba godzin

40 godzin dydaktycznych*, 8 spotkań

*godzina dydaktyczna – 45 minut

4

Harmonogram

Zajęcia odbywają się 2/3x w tygodniu;

w godzinach 16 – 20.

5

Uczestnictwo

Osoby nie posiadające lub posiadające podstawową wiedzę w zakresie kadrowo-płacowym. słuchacz powinien mieć min. średnie wykształcenia oraz znać podstawy obsługi komputera.

6

Cel szkolenia

Prowadzenie księgowości w małej firmie. Zapoznanie słuchaczy z prowadzeniem księgowości w oparciu o PKPiR, obowiązkach wobec ZUS oraz US. Dokumentacja zdarzeń gospodarczych. Odpowiedzialność. Składanie deklaracji ZUS i US. Ćwiczenia komputerowe na systemie informatycznym ENOVA lub Rachmistrz. Przegląd całościowy od zaistnienia zdarzenia gospodarczego poprzez zaksięgowanie dokumentów do rozliczenia z ZUS i US.

7

Miejsce szkolenia

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Olsztynie

ul. 1 Maja 13, piętro VII,pok. 706

(wieżowiec vis a vis Teatru im. Stefana Jaracza)

89 5 27 58 25

pte@pteolsztyn.edu.pl

8

Wydawane zaświadczenia

Kurs kończy się uzyskaniem „Zaświadczenia o ukończeniu kursu” * na drukach Ministerstwa Edukacji Narodowej (* na podstawie § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz. 652).

WZÓR ZAŚWIADCZENIA

Usługa zwolniona z VAT – uczestnik kursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia.

9

Podstawa udziału

Przesłanie e-mailem (pte@pteolsztyn.edu.pl) bądź listem wypełnionego Formularza zgłoszeniowego.

Prosimy o dokonanie opłaty dopiero po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa w kursie.

Dane do przelewu:

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, ul. 1 Maja 13, 10-117 Olsztyn

Bank PEKAO S.A. O/Olsztyn: 93 1240 5598 1111 0000 5034 8093

Tytułem: Opłata za kurs „Księgowość w małej firmie w oparciu o PKPiR” + imię i nazwisko.

Program nauczania

I Blok tematyczny:

Prawo Pracy, ubezpieczeń społecznych.

II Blok tematyczny:

Podstawy księgowości w oparciu o PKPiR:

1.   Księga przychodów i rozchodów, ryczałt – od podstaw.

2.   Podstawy prawne prowadzenia Podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów.

Opodatkowanie osób fizycznych prowadzących działalność gospodarcza i spółek osobowych.

Ryczałt ewidencjonowany.

Karta podatkowa.

3.   Podatkowa księga przychodów i rozchodów zasady jej prowadzenia.

4.   Prowadzenie księgi i obligatoryjnych ewidencji.

5.   Zasady prowadzenia ryczałtu ewidencjonowanego.

6.   Ewidencja przychodów w firmie indywidualnego przedsiębiorcy dla celów podatkowych.

7.   Ewidencja kosztów związanych z prowadzoną działalnością dla celów podatkowych.

8.   Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.

9.   Rozliczanie samochodu w firmie.

10. Naliczanie oraz ewidencja wynagrodzeń i składek ZUS. 

11. Sporządzanie listy płac i deklaracji ZUS.

12. Rozliczanie podatku dochodowego właściciela .

13.  Zasady prowadzenie ewidencji VAT.

14.  Rozliczanie podatku VAT.

III Blok tematyczny:

Blok realizowany jest w pracowni komputerowej. 

Ćwiczenia komputerowe

na systemie informatycznym ENOVA lub Rachmistrz:

• handel: wystawianie dokumentów handlowych,

• księgowość – PKPiR,

• ewidencja pojazdów,

• zobowiązania, należności,

• rozliczenia z ZUS i US.

Z Olsztyńską VIP Kartą można uzyskać 10% zniżki na szkolenie

„Rady nadzorcze”

Więcej informacji

Z Olsztyńską VIP Kartą można uzyskać 10% zniżki na szkolenie

„Rady nadzorcze”

Więcej informacji